Mythrealm
The Wizards of Zelenar have vanished and darkness is seeping into the world. Play as Alaris on her quest to rescue the wizards and save the land of Arloria from demon invasion! Delve into a new fantasy adventure RPG and discover the secrets of the Mythrealm.
Mythrealm is a Singleplayer Third Person Fantasy RPG in which you play as the heroic female adventurer: Alaris.
The wizards of Zelanar have vanished and chaos has begun to seep back into the world.
Alaris awakes in unknown caves, summoned by a mysterious magic. As she escapes and explores the continent of Arloria she discovers that the wizard's disappearance is the result of a sinister plot hatched by the demons of Ragratha. Armed with her skill, her wits and her weapons, Alaris must thwart the demon's plans, rescue the wizards, and avert a terrible fate that might befall the Mythrealm.
Customize Alaris’s abilities, skills, and equipment to suit your playstyle. Shape her evolution from a novice adventurer into a master of melee, ranged attacks, or arcane powers. As you progress, transform her into a hero of myth and legend, creating unique RPG builds tailored to your strategy.
Brave treacherous environments filled with intricate puzzles, deadly traps, and hidden treasures. Utilize your platforming skills and parkour mechanics to scale towering cliffs, leap over chasms, and overcome every obstacle in your path. As you explore, uncover a world rich with history, ancient legends, and secrets waiting to be revealed. Every challenge you conquer brings you closer to unraveling the mysteries that threaten the Mythrealm.
The ruins of lost civilizations are scattered across the land of Arloria, what treasures and secrets do they keep?
Will you rise to the challenge, reclaim the lost magic, and save Arloria from the brink of chaos? Uncover the secrets of the Mythrealm, and forge your path to becoming a legend.