Mythrealm
Troldmændene fra Zelenar er forsvundet, og mørket breder sig over hele verden. Spil som Alaris, der forsøger at redde troldmændene og riget Arloria fra en dæmonisk invasion! Oplev et nyt fantasy-eventyr-RPG, og afslør Mythrealms hemmeligheder.
Mythrealm er et singlespiller-fantasy-RPG i tredjepersonsperspektiv, hvor du spiller som den heltemodige kvindelige eventyrer Alaris.
Troldmændene fra Zelanar er forsvundet, og kaos er begyndt at brede sig i verden igen.
Alaris vågner op i ukendte huler, hidkaldt af en mystisk magi. Da hun flygter og udforsker kontinentet Arloria, opdager hun, at troldmændenes forsvinden skyldes en ondskabsfuld sammensværgelse, der er udtænkt af Ragrathas dæmoner. Alaris må bruge sine evner, sin kløgt og sine våben til at forpurre dæmonens planer, redde troldmændene og frelse Mythrealm fra en frygtelig skæbne.
Tilpas Alaris' evner, færdigheder og udstyr, så det passer til din spillestil. Påvirk hendes udvikling lige fra nybegynder-eventyrer til en mester i nærkamp, langdistanceangreb eller okkulte kræfter. Efterhånden som du kommer videre, kan du forvandle hende til en mytisk og legendarisk heltinde og skabe unikke RPG-builds, der er skræddersyet til din strategi.
Vov dig ud i farlige omgivelser fyldt med indviklede gåder, dødbringende fælder og skjulte skatte. Brug dine platformfærdigheder og parkour-mekanismer til at bestige tårnhøje klipper, springe over kløfter og overvinde alle forhindringer på din vej. Efterhånden som du udforsker spillet, opdager du en verden med masser af historie, ældgamle legender og hemmeligheder, der venter på at blive afsløret. Hver udfordring, som du overvinder, bringer dig tættere på at løse de mysterier, der truer Mythrealm.
Forsvundne civilisationers ruiner er spredt over hele Arloria. Hvilke skatte og hemmeligheder venter på dig?
Vil du tage udfordringen op, genvinde den tabte magi og redde Arloria fra kaos? Afslør Mythrealms hemmeligheder, og bliv en legende.