Mythrealm
Alaris bangun di dalam gua yang tidak diketahui, diseru oleh magis misteri. Ketika dia melepaskan diri dan menerokai benua Arloria, dia mendapati yang kehilangan ahli sihir berlaku akibat rancangan jahat oleh syaitan Ragratha. Dengan kemahirannya, keberanian dan senjatanya, Alaris harus menggagalkan rancangan syaitan, menyelamatkan ahli sihir dan mengubah takdir buruk yang mungkin menimpa Mythrealm.
Persekitaran berbahaya yang berani dipenuhi dengan teka-teki yang rumit, perangkap maut dan khazanah tersembunyi. Manfaatkan skill pemplatform anda dan mekanik parkur untuk mendaki tebing yang amat tinggi, melangkau jurang dan melepasi setiap halangan di laluan anda. Sambil anda menerokai, temukan dunia kaya dengan sejarah, legenda purba dan rahsia yang menanti untuk dibongkarkan. Setiap cabaran yang anda kuasai membawa anda lebih hampir untuk membongkarkan misteri yang mengancam Mythrealm.
Runtuhan tamadun yang lenyap tersebar merata di tanah Arloria, apakah khazanah dan rahsia yang terpendam?