Mythrealm
Zelanar'ın Büyücüleri ortadan kayboldu ve şimdi ise karanlık tüm dünyaya yayılıyor. Alaris olarak oyna, büyücüleri kurtarma yolculuğuna çık ve Arloria topraklarını iblis istilasından kurtar! Yepyeni bir fantastik RYO macerasına dal ve Mythrealm'in sırlarını keşfet.
Mythrealm, kahraman kadın maceracı Alaris olarak oynadığın tek oyunculu, üçüncü şahıs bir fantezi RYO.
Alaris gizemli bir büyünün etkisiyle kendini bilinmeyen mağaralarda uyanmış bir şekilde bulur. Oradan kaçıp Arloria kıtasında yol aldıkça, büyücülerin ortadan kaybolmasının Ragratha iblislerinin şeytani bir komplosundan kaynaklandığını keşfeder. Becerileri, zekâsı ve silahlarıyla donanmış halde, iblislerin planlarını bozmalı, büyücüleri kurtarmalı ve Mythrealm'in üzerine çökmek üzere olan felaketi önlemeli.
Alaris'in yeteneklerini, becerilerini ve ekipmanlarını oyun tarzına uyacak şekilde özelleştir. Onun acemi bir maceracıdan yakın dövüş, menzilli saldırılar veya büyülü güçler ustası olmasına yardımcı ol. İlerledikçe onu efsane bir kahramana dönüştür ve stratejine uygun benzersiz RYO karakter özelleştirmeleri oluştur.
Zorlu bulmacalar, ölümcül tuzaklar ve gizli hazinelerle dolu tehlikeli ortamların üstesinden gel. Platform becerilerini ve parkur mekaniklerini kullanarak yüksek kayalıklara tırman, uçurumların üzerinden atla ve yoluna çıkan her engeli aş. Keşfettikçe geçmişin izleri, kadim efsaneler ve açığa çıkmayı bekleyen sırlarla dolu bir dünyayı ortaya çıkar. Üstesinden geldiğin her zorluk, Mythrealm'i tehdit eden gizemleri çözmeye seni bir adım daha yaklaştıracak.
Kaybolmuş uygarlıkların harabeleri Arloria topraklarına dağılmış durumda… Kim bilir hangi hazineleri ve sırları saklıyorlar?
Bu meydan okumayı kabul edip kaybolan büyüyü yeniden ele geçirecek ve Arloria'yı kaosun kıyısından çekip alacak mısın? Mythrealm'in sırlarını açığa çıkar ve efsane olma yolunda ilerle.