Hvorfor tidlig adgang?
Når Mythrealm udkommer som tidlig adgang, vil det kun være med den første del af spillets kampagnehistorie. 1. kapitel vil indeholde 6 store spilniveauer med cirka 6 til 12 timers spilletid.
Mythrealm med tidlig adgang er et fantasy-eventyr-RPG med det hele og en singlespiller-oplevelse, der byder på: Dynamisk tredjepersonsbevægelse, klatring og platformspil, actionkamp i realtid med en række våben og trylleformularer, en masse farlige monstre at kæmpe imod og et alsidigt rollespilsystem, som du kan bruge til at lave din figur.
Vi vil gerne have, at du spiller og nyder Mythrealm. Hvis du har en idé eller et forslag til, hvordan vi kan forbedre spillet, vil vi meget gerne høre fra dig. Hvis du mener, at noget i spillet skal rettes eller forbedres, vil vi også gerne høre om det!
Vi vil gerne have, at Mythrealm bliver det bedst mulige spil. Derfor vil vi gerne høre spillernes mening. Du er velkommen til at være med i Mythrealms Discord-server!