Mythrealm's initial release in Early Access will only feature Act 1 of the game's campaign storyline. Act 1 will contain 6 large game levels, offering about 6 to 12 hours of gameplay content.
Mythrealm in Early Access is a fully featured single player fantasy adventure RPG game that includes: Dynamic third person movement, climbing and platforming, real time action combat with a variety of weapons and spells: A host of dangerous monsters to fight against and a versatile RPG System for the player to use to build their character.
We want you to play and enjoy Mythrealm. If you have an idea or suggestion on how we can improve the game, we'd love to hear that. If you think something in the game needs fixing or improving, we want to hear that too!
We want Mythrealm to be the best game it can possibly be. For that we need to hear from you, the player. Please feel free to join the Mythrealm Discord Server!