Mengapa Akses Awal?
Keluaran awal Mythrealm dalam Akses Awal hanya akan menampilkan Babak 1 jalan cerita kempen permainan. Babak 1 akan mengandungi 6 tahap permainan yang besar, menawarkan antara 6 hingga 12 jam kandungan permainan.
Kami mahu anda bermain dan menikmati Mythrealm. Jika anda memiliki idea atau cadangan tentang cara kami boleh meningkatkan permainan ini, kami sudi mendengar. Jika anda berpendapat sesuatu dalam permainan ini perlu ditambah baik atau dibetulkan, kami juga sudi mendengar!