Pierwsza wersja Mythrealm udostępniona w ramach wczesnego dostępu będzie obejmować tylko akt 1 kampanii fabularnej. Akt 1 zawiera 6 dużych poziomów i oferuje od 6 do 12 godzin rozgrywki.
Mythrealm we wczesnym dostępie to pełnoprawna gra przygodowa RPG w stylu fantasy, która zawiera: dynamiczny ruch z perspektywy trzeciej osoby, wspinaczkę i elementy platformowe, walkę w czasie rzeczywistym z arsenałem broni i zaklęć, hordy żądnych walki potworów oraz wszechstronny system RPG, który pozwala personalizować postać.
Chcemy, aby jak najwięcej osób z przyjemnością zagrało w Mythrealm. Jeśli masz pomysł albo sugestię, jak możemy ulepszyć grę, chętnie je poznamy. A jeśli uważasz, że jakiś element gry wymaga zmiany lub poprawy, też daj nam znać!
Chcemy, aby gra Mythrealm była jak najlepsza. W tym celu potrzebujemy właśnie ciebie! Zapraszamy do dołączenia do serwera Mythrealm na Discordzie!