'n Verlore Verstand
In 'n Verlore Verstand you will be transported to a reality of dreams & nightmares. What will you discover about yourself in this journey through the subconscious? In these realms of the unknown, you must travel through labyrinths of memories to find your way to your own truth.
Get ready to overcome daringly dangerous platforming challenges, avoid treacherously timed traps and solve a variety of enigmatic environmental puzzles, all while travelling a myriad of strange abstract dimensions.
Will you be able to collect all of the hidden traces of meaning within this strange world, uncover all of it's secrets and discover the full scope of this ominous realm?