Nachtmahr
Nachtmahr is a third-person adventure where you play as a magical unicorn, exploring five realms filled with puzzles, collectibles, and secrets. Uncover a poetic story as you journey through a world of wonder and magic.
"Nachtmahr" is a single-player, third-person adventure where you become a mythical unicorn bound by magic and mystery. Journey through five breathtaking realms—each with its own haunting beauty, original soundtrack, and secrets waiting to be unraveled.
Solve ancient puzzles, uncover lost memories, and collect fragments of a forgotten past as you awaken the poetic story hidden deep within the world. In Nachtmahr, every step reveals wonder—and every shadow, a whisper of something greater.
Recommended specs provide the best playing experience. The game will run on a GPU as old as an rtx 1070, but will provide an unintended and sub par experience.