Necromunda: Hired Gun - Artbook
Immerse yourself in the concept art and backstories of Necromunda’s infamous characters, warring houses of Orlock, Escher, Goliath and their respective bosses. Furthermore, discover the intricate designs of Hired Gun’s arsenal, zones and much more.