Necromunda: Hired Gun
Navigate an ocean of crime and corruption to balance the bloody ecosystem of Necromunda as a merciless hired gun. The money’s good, the dog’s loyal, and the gun’s reliable – but can you survive the hunt? Necromunda: Hired Gun is an indie fast-paced, violent, and thrilling FPS set in the darkest reaches of Warhammer 40,000’s most infamous hive city.
For the right price, eliminate the most notorious gangers and mutants. Your armory is a sprawling arsenal. Your body is enhanced with a dozen customizable augments to run on walls and leap over chasms. Your cyber-mastiff will sniff out and kill enemies for you, while your grappling hook allows quick, agile traversal of the massive environments.