Necromunda: Hired Gun - Hellhound Pack
The Hellhound pack for Necromunda: Hired Gun comes with unique cosmetics for your knife, outfit, and mastiff. Put the fear into your prey before you croak ‘em with your rusty knife and midnight hound. Tonight, Death stalks the hive.