Necromunda: Hired Gun - Spire Noble Skin Pack
The Spire Noble Skin Pack for Necromunda: Hired Gun comes with unique cosmetics for your knife and outfit. With its blood red tones, bring a swift death to your prey with murderous class. Tonight, blood will run deep in the hive.