Necromunda: Hired Gun - Gang Wars Cosmetics Bundle
Pick a side or die alone, there’s no in between. Get the Gang Wars Cosmetics Bundle to receive all three Gang Wars skin set DLCs and embody an Escher, Goliath, or Nautican with exclusive skins for your outfit, knife, mastiff and chew toy.