Necromunda: Hired Gun
Become a Hired Gun. The money’s good, the dog’s loyal, and the gun’s reliable. Embark on an indie fast-paced, violent, and thrilling FPS set in the darkest reaches of Warhammer 40,000’s most infamous hive city.
For the right price, eliminate the most notorious gangers and mutants. Your armory is a sprawling arsenal. Your body is enhanced with a dozen customizable augments to run on walls and leap over chasms. Your cyber-mastiff will sniff out and kill enemies for you, while your grappling hook allows quick, agile traversal of the massive environments.