Necromunda: Hired Gun
Zostań najemnikiem. Pieniądze są dobre, pies lojalny, a broń niezawodna. Wyrusz na wyprawę do niezależnej, szybkiej, pełnej przemocy i porywającej gry FPS rozgrywającej się w najciemniejszych zakątkach najbardziej niesławnego miasta-kopca świata Warhammer 40 000.