Necromunda: Hired Gun - Gang Wars Cosmetics Bundle
Bir taraf seç ya da yalnız öl, başka seçeneğin yok. Gang Wars Cosmetics Bundle'ını alarak üç Gang Wars görünüm DLC'sini al ve kıyafetin, bıçağın, köpeğin ve çiğneme oyuncağı için özel görünümlerle Escher, Goliath veya Nautican'ı donat.