Necromunda: Hired Gun - Hunter’s Bounty Pack
The Necromunda: Hired Gun Hunter’s Bounty pack gives you everything you need to bring the Underhive to hell in style with a unique knife, stub gun, and outfit skin, as well as a new look for your mastiff’s toy.
The Hunter’s Bounty pack for Necromunda: Hired Gun comes with unique cosmetics for your knife, stub gun, outfit, and mastiff chew toy. Each has a Guilder theme, with a blue paintjob and hard metallic coating. The chew toy model replacement will help your cyber-mastiff chase down targets with efficiency, shaped like the delicious meat he’ll soon be biting into.