Necromunda: Hired Gun — pakiet Hunter's Bounty
Pakiet Hunter's Bounty do gry Necromunda: Hired Gun zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, by stylowo rozpętać piekło w Podkopcu dzięki unikalnym skórkom na nóż, karabin pociskowy i strój, a także nowemu wyglądowi zabawki dla Twojego mastiffa.
Pakiet Hunter's Bounty do gry Necromunda: Hired Gun zawiera unikalne upiększenia noża, karabinu pociskowego, stroju i zabawki do żucia dla Twojego mastiffa. Każde z nich ma motyw Gildiarów, błękitny lakier i twardą metaliczną powłokę. Wymiana modelu zabawki do żucia o kształcie pysznego mięsa, w które wkrótce się wgryzie, pomoże Twojemu cybermastiffowi skutecznie ścigać cele.