Necromunda: Hired Gun - Original Soundtrack
Get the Necromunda: Hired Gun soundtrack and tune yourself to the hard-hitting tracks of the Hive by Olivier Zuccaro. Keep your bounty hunter blood pumping to the beat of 30 thrilling metal tracks. Available in MP3 and FLAC formats.