Necromunda: Hired Gun – oryginalna ścieżka dźwiękowa
Zdobądź ścieżkę dźwiękową Necromunda: Hired Gun i nastrój się do ciężkich brzmień miasta-kopca skomponowanych przez Oliviera Zuccaro. Niech krew łowcy nagród buzuje do rytmu 30 porywających utworów metalowych. Dostępne w formacie MP3 i FLAC.