Necromunda: Hired Gun - Orijinal Oyun Müzikleri
Necromunda: Hired Gun oyun müziklerini edin ve Kovan'ın Olivier Zuccaro imzalı etkileyici parçalarını dinle. Heyecan verici 30 metal şarkısıyla ödül avcısı kanına ritim tuttur. MP3 ve FLAC formatlarında mevcut.