Necromunda: Hired Gun – Pakiet Skórek Arystokrata z Iglicy
Pakiet Skórek Arystokrata z Iglicy do gry Necromunda: Hired Gun zawiera unikalne upiększenia dla Twojego noża i stroju. Czerwone barwy przyniosą szybką śmierć z morderczą klasą dla Twojej ofiary. Dziś w nocy w kopcu gęsto popłynie krew.