Necromunda: Hired Gun - Spire Noble Skin Paketi
Necromunda: Hired Gun'ın Spire Noble Skin paketi, bıçağın ve kıyafetin için eşsiz kozmetik ürünlerle geliyor. Kan kırmızısı tonlarıyla avına hızlı bir ölüm getir. Bu gece, kovanın her tarafında kan akacak.