Necrosmith 2
Assemble your undead from the body parts of various fantasy races, unlocking countless combinations of attacks and skills. Give them the ability to overcome obstacles, whether it be towering mountains, full-flowing rivers or lakes of red-hot lava.
Explore dozens of biomes in a procedurally generated world and view the conquered territories on the map. Use suitable body parts when creating the undead, so that they can handle the high mountains, squelchy swamps and dense forests.
This time you'll have to face new monsters of gigantic size that can easily destroy your tower. But you also have the chance to create titans and fight back.