Lay it on the line in the Speedhunter Showdown by day, competing to win bank in race, drift, and off-road events. Then take on the city by night and hit up underground street races to build your reputation.
With even more options to customize your stable of cars as well as personalize your identity behind the wheel, this isn’t the time to hold back - be unique and make sure everyone knows who you are.
You’ll have to go out of your way to rile up the cops patrolling Palm City during daylight hours. But after dark the rules change when a rogue task force comes out to play - now they’re on the hunt for you and your wheels.