Za dnia startuj w Speedhunter Showdown, walcząc o środki w wyścigach, drifcie i zawodach terenowych. Następnie poznaj smak nocnego życia, uczestnicząc w nielegalnych wyścigach, by podnieść swoją reputację.
Dzięki jeszcze większym możliwościom modyfikacji swoich samochodów, a także personalizacji swojej tożsamości za kółkiem, nie musisz się hamować – wyróżnij się, aby wszyscy wiedzieli, kim jesteś.
Musisz się bardzo postarać, żeby zaleźć za skórę gliniarzom patrolującym Palm City za dnia. Po zmroku jednak zasady się zmieniają, a do gry wkraczają skorumpowane oddziały. Teraz siedzą ci na ogonie i polują na twoje wozy.