Gündüz Speedhunter Showdown'daki yarış, drift ve off-road etkinliklerinde mücadele ederek kendinizi ifade edin ve para kazanın. Gece olduğunda şehre meydan okuyun ve yer altı sokak yarışlarına katılarak itibarınızı yükseltin.
Araba koleksiyonunuzu özelleştirmek için sahip olduğunuz ek seçenekler ve direksiyon başındaki kişiliğinizi özelleştiren unsurlarla gaza basın, özgün olun ve kim olduğunuzu herkese öğretin.
Gündüz saatlerinde Palm City’de devriye gezen polislerle uğraşmak için yolunuzdan çıkmanız gerekecek. Karanlık çöktüğünde kurallar değişecek ve polisler sizi saf dışı bırakmak için gizli bir görevle peşinize düşecek.