No menus, no lobbies, and no restrictions — just intense competition. Race, battle, crash, and explore at your own pace with a massive variety of things to do (and rewards to collect) throughout the open world.
Pick a car & jump into a nonstop playlist of competitive events in online mode. Influence the playlist by voting with your car. Jostle for position on the starting line. Cross the finish line and turn around to take out oncoming rivals.
Autolog records everything you do, broadcasting a feed of your most newsworthy scores, speeds, and times to your friends — and you’ll see there’s too. Whatever you do, there’s someone to beat.
Need for Speed Most Wanted delivers a deep, physical experience that showcases the personalities of awesome licensed cars. Experience insane speeds, spectacular crashes, aggressive driving, and huge drifts.