Nemixar
Nemixar uses blockchain/NFT technology only for optional digital ownership features related to selected in-game items. Some items, such as avatars, skins, cosmetics, companions, reactions, or other collectible digital items, may be represented as NFTs and can be used inside Nemixar for customization and personalization.
NFTs are not required to access or play the core game. Players can use Nemixar, access the main gameplay features, explore the 3D environments, play games, complete missions, use social features, and participate in the core experience without purchasing, owning, trading, or interacting with NFTs.
Nemixar uses the Ethereum blockchain for its blockchain/NFT features. COINS are an in-game virtual currency used to purchase cosmetic items and are not cryptocurrency. Cryptocurrency is not required to start playing the game or to access the core gameplay experience.
Blockchain/NFT technology in Nemixar provides optional digital ownership for selected in-game items, such as avatars, skins, cosmetics, companions, reactions, and other collectible digital items.
These NFT-based items can be used inside Nemixar for cosmetic customization, personalization, and eligible in-game features. They are optional and are not required to access or play the core game.
Yes. Players can use Nemixar without interacting with blockchain, NFTs, or cryptocurrency.
Players can access the core game experience, explore the 3D environments, play games, complete missions, use social features, and participate in the main gameplay features without purchasing, owning, trading, transferring, or connecting any NFT or cryptocurrency.
Blockchain/NFT features are optional and are only used if a player chooses to interact with selected digital ownership features.
Selected NFT-based items in Nemixar are minted and managed on Ethereum Layer 1. Depending on the item type and supported functionality, NFT-based items may be transferable to a supported wallet and may be tradable on compatible Ethereum NFT marketplaces.
Non-NFT items, COINS, and standard in-game cosmetic items are used only inside Nemixar and cannot be transferred to an external wallet or traded as cryptocurrency.
NFT transfer, trading, or marketplace interaction is optional and is not required to play the core game.
No external wallet connection is required to play Nemixar or access the core gameplay experience. Players can access the product directly through the browser or app without connecting a wallet.