Hvordan bruges blockchain, NFT eller kryptovaluta i dette produkt?
Nemixar bruger kun blockchain-/NFT-teknologi til valgfrie digitale ejerskabsfunktioner knyttet til udvalgte genstande i spillet. Nogle genstande, såsom avatarer, skins, kosmetik, ledsagere, reaktioner eller andre samlerobjekter i digital form, kan være repræsenteret som NFTs og kan bruges i Nemixar til tilpasning og personalisering.
NFT'er er ikke nødvendige for at få adgang til eller spille kerneoplevelsen. Spillere kan bruge Nemixar, få adgang til de primære gameplayfunktioner, udforske 3D-miljøer, spille spil, gennemføre missioner, bruge sociale funktioner og deltage i kerneoplevelsen uden at købe, eje, handle med eller på anden måde interagere med NFTs.
Nemixar bruger Ethereum-blockchainen til sine blockchain-/NFT-funktioner. COINS er en virtuel valuta i spillet, der bruges til at købe kosmetiske genstande, og er ikke kryptovaluta. Kryptovaluta er ikke nødvendig for at begynde at spille eller for at få adgang til kerneoplevelsen.
Blockchain-/NFT-teknologi i Nemixar giver valgfrit digitalt ejerskab af udvalgte genstande i spillet, såsom avatarer, skins, kosmetik, ledsagere, reaktioner og andre samlerobjekter i digital form.
Disse NFT-baserede genstande kan bruges i Nemixar til kosmetisk tilpasning, personalisering og relevante funktioner i spillet. De er valgfrie og er ikke nødvendige for at få adgang til eller spille kerneoplevelsen.
Ja. Spillere kan bruge Nemixar uden at interagere med blockchain, NFTs eller kryptovaluta.
Spillere kan få adgang til kerneoplevelsen, udforske 3D-miljøer, spille spil, gennemføre missioner, bruge sociale funktioner og deltage i de primære gameplayfunktioner uden at købe, eje, handle, overføre eller forbinde nogen NFT eller kryptovaluta.
Blockchain-/NFT-funktioner er valgfrie og bruges kun, hvis en spiller vælger at benytte udvalgte digitale ejerskabsfunktioner.
Udvalgte NFT-baserede genstande i Nemixar mintes og administreres på Ethereum Layer 1. Afhængigt af genstandstype og understøttet funktionalitet kan NFT-baserede genstande muligvis overføres til en understøttet wallet og handles på kompatible Ethereum NFT-markedspladser.
Ikke-NFT-genstande, COINS og standard kosmetiske genstande i spillet bruges kun i Nemixar og kan ikke overføres til en ekstern wallet eller handles som kryptovaluta.