Neon Abyss - Deluxe Edition
Do you think you have what it takes to be the boss? Then lock ‘n’ load with the Neon Abyss Digital Deluxe Edition!
Combining furious run ‘n’ gun action and deep, roguelike mechanics, Neon Abyss pits you as a member of ‘Grim Squad’ – a task force set-up by Hades himself to infiltrate the Abyss and defeat the New Gods.
Take control of two extra characters as a result of Titan’s failed experiments – the katana wielding, Saya and the mind-bending, Amir.
Filled with rhythmic loops and pulsing beats across its 15 tracks, be transported into the Abyss at your peril. No crystals required. Unleash outrageous weaponry, including Jimmy the cat-gun, as you look to beat a series of evolving dungeons.