Deluxe Edition
Bölüm sonu canavarı olacak kadar güçlü müsün? O zaman Neon Abyss Digital Deluxe Edition ile cephaneni doldur!
Ateş ederek ilerleme aksiyonu ile derin rogue benzeri mekaniklerini bir araya getiren Neon Abyss, Hades tarafından Abyss'e sızmak ve Yeni Tanrıları yenmek için kurulan bir özel tim olan "Grim Squad"ın üyesi olarak oynamanı sağlıyor.
Titan'ın başarısız deneyleri sonucu ortaya çıkan katana kullanan Saya ve zihin bükücü Amir adlı iki ilave karakterin kontrolünü eline al.
Ritmik tekrarlar ve heyecan dolu temposunu 15 parça boyunca hissedeceğin, seni Abyss'e ışınlayacak albüm. Kristale gerektirmez. Giderek gelişen zindanları yok etmeye çalışırken kedi silah Jimmy'nin de dahil olduğu çılgın cephaneliği ortaya çıkar.