Neon Driver
All you have to do in this game is to speed along the endless highway, past the neon city to the electronic soundtrack and avoid other cars in time to avoid crashing into them.
Each ride earns you currency, which you can spend on buying new cars or improving your existing car. You can replace spoilers and rims, you can repaint your car in any color you like or increase engine power to earn even more currency during your trips!
Experience an atmospheric retro road trip on a broadband highway that never ends. In this neon world, you can drive forever on an endless highway, in the flow among other drivers. The main thing is to remember to keep your eyes on the road!