Neon Noodles - Cyberpunk Kitchen Automation
In a future where food is the ultimate symbol of status, you're a recipe automation technician for a ruthless aristocracy. Create, test and optimize your culinary machines in this deliciously dark zach-like!
In a dark and dangerous cyberpunk future, food is the ultimate symbol of wealth and status. Using a revolutionary invention called Neon Noodles, the Aristocracy indulges their every culinary whim. Everyone else begs for scraps. With no memory and no name, you are just a cog in this machine. But when a mysterious message unlocks your forgotten past, it thrusts you into a daring, clandestine heist to seize control of Neon Noodles and reclaim your legacy.
Neon Noodles is inspired by the open-ended, machine-building puzzle games of Zachtronics such as Opus Magnum and Infinifactory. Take on challenging assignments from a cast of intriguing clients, design complex and beautiful automations to uncover the truth behind Neon Noodles.
Do you have what it takes to pry humanity's future from the clutches of corporate greed?