Netherworld Covenant
In the abyss where the mortal realm and netherworld intertwine, becoming a warrior wielding the power of the Nether Lantern along with the fallen souls. With hardcore action and intriguing roguelike builds, shatter the barriers and unveil the truth woven from blood and soul.
Netherworld Covenant is a dark fantasy 3D isometric action roguelike game, centering on "precision combat" and "Soul Companion" to deliver a hardcore, strategically rich experience. Players control a survivor of a catastrophic disaster, wielding the Nether Lantern—a forbidden artifact bridging the mortal realm and the netherworld—to forge pacts with the souls of deceased allies. Venture into procedurally generated labyrinths to challenge corrupted heroes and demonic lords.
The Nether Lantern, a forbidden artifact linking worlds, awakens its true power only through the wielder’s soulful resonance, unleashing azure flames capable of scorching the veil between life and death. Ignited by a resolute heart, its blaze not only illuminates the path through the netherworld but grants the power to summon fallen souls across dimensions. Within its radiance, the displaced dead briefly reclaim mortal form, their bodies forged of iron and flesh to fulfill forsaken oaths.
Combat prioritizes tactical mastery over frenetic combos. Players need parry, dodge, and execute Ethereal Dash to evade attacks, then counter with lethal strikes. Every decision—timing, resource allocation, and positioning—deepens the strategic depth of encounters.
The unique Soul companion system offers diverse combat strategies, featuring four distinct spectral allies: Swordsman, Ranger, Guardian, Rogue. Harness their abilities to phase through obstacles, ambush foes from the netherworld, or evade fatal blows by shifting dimensions.
Face bosses twisted by malevolent soul energy—fallen lords, once-noble knights, primordial demons, and entities lurking in the dimensional void.
At the borderland camp between worlds, gather spectral allies, forge weapons tainted with demonic blood, stockpile resources, and piece together the truth behind calamity through fragmented dialogues. Will you redeem your comrades’ souls… or ?