Netherworld Covenant
Netherworld Covenant karanlık fantezi temalı bir 3D izometrik aksiyon roguelike oyunudur, "keskin dövüş" ve "Ruh Yoldaşı" üzerine odaklanarak zorlu ve stratejik bir deneyim sunar. Oyuncular, büyük bir felaketten sağ kurtulmuş birini kontrol eder, ve Alttaki Fener – ölüler dünyası ile ölümlü dünyanın sınırlarını bağlayan yasaklı bir artefaktı – kullanarak ölmüş müttefiklerinin ruhlarıyla antlaşmalar yapar. Prosedürel olarak oluşturulmuş labirentlere girerek yozlaşmış kahramanlara ve şeytani lordlara karşı mücadele ederler.
Savaş, çılgınca yapılan kombolar yerine, taktiksel ustalığı ön planda tutar. Oyuncular, saldırılardan kaçmak için parry yapmalı, dodge yapmalı ve Eterik Dash ile savunmalarını aşmalı, ardından ölümcül darbelerle karşılık vermelidir. Her karar – zamanlama, kaynak yönetimi ve konumlanma – savaşların stratejik derinliğini artırır.
Dünyalar arasındaki sınırdaki kampta, ruhsal müttefikleri toplayın, şeytani kanla lekelenmiş silahlar yapın, kaynaklar biriktirin ve felaketin gerçeğini parçalara ayrılmış diyaloglarla birleştirin. Arkadaşlarınızın ruhlarını kurtaracak mısınız... yoksa?