NeuraGun
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.It is not given to everyone to identify unidentified connections and entities, correctly prioritizing. However, in order to assess your ability in this matter, you must at least try. The NeuraGun puzzle game gives you this unique opportunity. Here you have to think a lot and act consistently.
You can leave the complex only after going through a series of puzzles. But do not be afraid, you are only limited in space, and whether it is temporary or not depends solely on you.
Puzzles are cubes that need to be placed in the correct cells, laser fields, energy locks. The locks can be disabled by walking through the touch sensors in a certain sequence. It may sound rather confusing at first, but in reality everything will become clear.
Do not be fooled, for in the depths of what is happening it is very easy to get lost. You will be accompanied by a special soundtrack, allowing you to tune in the right way.