NeuraGun
Permainan Akses Awal masih dalam pembangunan dan mungkin berubah secara ketara dari semasa ke semasa. Oleh itu, anda mungkin mengalami isu yang tidak dijangka atau elemen tatamain yang baharu sepenuhnya semasa bermain permainan ini.Anda boleh main sekarang untuk mencuba permainan sementara permainan dibangunkan atau tunggu sehingga permainan ini menawarkan pengalaman yang lebih lengkap.It is not given to everyone to identify unidentified connections and entities, correctly prioritizing. However, in order to assess your ability in this matter, you must at least try. The NeuraGun puzzle game gives you this unique opportunity. Here you have to think a lot and act consistently.