NeuraGun
Możesz opuścić kompleks dopiero po przejściu przez serię zagadek. Ale nie bój się, jesteś ograniczony tylko przestrzenią, a to, czy jest ona tymczasowa, czy nie, zależy wyłącznie od ciebie.
Nie daj się zwieść, ponieważ w głębi tego, co się dzieje, bardzo łatwo się zgubić. Towarzyszyć ci będzie specjalna ścieżka dźwiękowa, która pozwoli ci dostroić się we właściwy sposób.