Neurodeck
Neurodeck is a psychological deckbuilding card game to challenge your fears. Build your deck & capacities by answering personality tests, visiting rooms or meditating. Face your phobia and defeat them through the power of life-inspired cards.
Inspired by great titles like Slay the Spire, Monster Train and Gordian Quest, Neurodeck tries to bring a fresh and original gameplay!