NEW Joe & Mac - Caveman Ninja
We’re back in the distant Past, when “Rock & Roll” was just about rocks and “Fast food”, a dinner that you couldn’t catch.
2 cave dudes named Joe & Mac live in a peaceful and cool village. Cool it was, until a bogus bunch of Neanderthal snatched all the village’s women!
It’s now up to Joe & Mac to save them all, and fight against deadly dinosaurs and carnivorous plants in this crazy and colorful action-platformer from Jurassic time, with completely redesigned graphics!
🌴CO-OP MODE: one pre-historical dude may not be enough, ask a friend to play with you to share a stronger adventure.
🌴EACH MODE WILL HAVE NEW FEATURES/b: a training mode, a boss rush mode, a score attack mode and, to play faster than ever, a speedrun mode !