NEW Joe & Mac - Caveman Ninja
Wracamy z powrotem do odległej przeszłości, gdzie „rock & roll” oznaczał tylko skały, a „fast food” kolację, która była zbyt szybka, aby ją złapać.
Teraz Joe i Mac muszą je wszystkie uratować i walczyć ze śmiercionośnymi dinozaurami i mięsożernymi roślinami w tej szalonej i kolorowej platformówce z czasów jurajskich, z całkowicie odnowioną grafiką!
NOWE TRYBY GRY: W menu znajdują się 2 tryby, tryb arcade (Remake) i tryb rozszerzony, który zapewni Ci dłuższe wrażenia z gry.
KAŻDY TRYB BĘDZIE MIEĆ NOWE FUNKCJE: tryb treningowy, tryb walki z bossami, tryb punktów i, aby grać szybciej niż kiedykolwiek, tryb speedrun!