NEW Joe & Mac - Caveman Ninja
Joe ve Mac adlarında 2 mağara adamı, sakin ve huzurlu bir köyde yaşamaktadır. Ta ki birkaç kötü Neanderthal köyün tüm kadınlarını kaçırana dek.
Baştan sona yeniden tasarlanmış grafikleriyle dinozorlar çağında geçen ve çılgınlıklarla dolu rengârenk bu aksiyon-platform oyununda dinozorlarla ve etçil bitkilerle savaşıp herkesi kurtarmak Joe ve Mac’e kaldı!
YENİ MODLAR: Menüde 2 oyun modu yer almaktadır: Atari Modu (yeniden tasarım) ve daha uzun bir oyun deneyimi sunan uzun mod.
BİRLİKTE OYNAMA MODU: Tarih öncesinden kalma bir adam yetmeyebilir, daha eğlenceli bir macera için arkadaşınızdan size eşlik etmesini isteyin.