New Year Simulator 2025
New Year is a bright, kind holiday filled with joy, fun and magic. I think many of us have many warm memories and emotions associated with this holiday. Both adults and children always look forward to this holiday. But it is still hard to argue with the fact that it is in childhood that this holiday is felt in a special way.
This is the main goal of this simulator - to provide the player with the opportunity to immerse themselves in that unforgettable atmosphere from childhood that reigns on New Year's Eve. We will immerse ourselves in it on behalf of the main character - a 12-year-old boy Anton. A calm voiceover will help with the story.
The game is made with an emphasis on the atmosphere of the CIS countries. This will be its main part, but depending on the interest shown in the project, the release of add-ons is not excluded, where the action will unfold in Europe or Asian countries.
Put everything aside, decorate the Christmas tree, go to the mall for gifts, meet with friends and start celebrating!
All this and more awaits you in our game, immerse yourself in the holiday atmosphere with your head!