Nextbots In The Backrooms
Nextbots are mysterious and very dangerous entities that inhabit endless mazes of backrooms. Once you were unlucky enough to fall from your reality into their otherworldly world. Such accidents sometimes happen and now it has happened to you. From now on you have only one job - to survive and find your way out! Remember, each level of Backrooms is dangerous in its own way and you will constantly have to adapt to new conditions.
Explore hallways and rooms of the most incredible shapes and sizes. You will be able to visit 8 levels of Backrooms, including: The Lobby, Habitable Zone, Pipe Dreams, Fun, Sublimity, The Windows, Level !, The End. Unique dangers await you on each level!
The creatures that inhabit this place are far more terrifying than anything you've seen before. They are nothing like the inhabitants of the original Backrooms, but they are far more dangerous. If you hear a strange noise, just run, because the creature that made that noise has definitely heard you!
Realistic graphics and sounds, as well as responsive character controls, create the atmosphere of the original Backrooms travel videos.