Nicktoons & The Dice of Destiny
Begiv dig ud på en fantastisk mission med dine yndlings Nicktoons-figurer – genfortolket som episke action-RPG-helte!
Nicktoons & The Dice of Destiny er et levende, univers-omspændende mashup, der bringer ikoniske Nickelodeon-helte ind i en verden af fantasy og realtids-RPG-action. Gør dig klar til at kaste terningerne og dykke ned i et vildt, actionfyldt eventyr med SpongeBob, Katara, Leonardo og andre, mens de svinger spatler, bøjer vand, skærer med katanaer og mere. Gør dig klar til episke kampe, dynamiske miljøer og genkendelige karakterøjeblikke, alt sammen med en engagerende spiloplevelse for spillere i alle aldre.
Klæd dig ud som SpongeBob SquarePants, Katara, Leonardo, Sandy Cheeks, Timmy Turner, Susie Carmichael, Danny Phantom, Jimmy Neutron and Jenny Wakeman, der hver især er genopfundet i klassiske RPG-figurklasser fra tryllekunstner og troldmand til barbar, ridder og mere. Hver helt har sine egne unikke kræfter og våben.
Fra Bikini Bottomshire to the Ghost Zone. Rejs gennem farverige, Nickelodeon-inspirerede fantasylande med sjove, genopfundne twists – hver især fyldt med gåder, hemmeligheder, sidemissioner og vidunderlige overraskelser.
Mød ikoniske fjender som Azula, Angelica, and Plankton i intense bosskampe. Hver kamp byder på unikke mekanismer og overraskelser, der fører til et uforglemmeligt klimaks.
Uanset om du er en livslang Nickelodeon-fan eller en fantasy-RPG-eventyrer, blander Nicktoons & The Dice of Destiny charme, tempofyldt sjov og eventyr i én uforglemmelig mission.