Nicktoons & The Dice of Destiny
Epik Aksiyon-RPG kahramanları olarak yeniden tasarlanan favori Nicktoons karakterlerinle fantastik bir maceraya atıl!
Nicktoons & The Dice of Destiny, unutulmaz Nickelodeon kahramanlarını fantastik motifler ve gerçek zamanlı RPG aksiyonuyla dolu bir dünyada bir araya getiren rengarenk bir maceradır. Şansını deneyip SpongeBob, Katara, Leonardo ve başka karakterlerle birlikte çılgın, aksiyon dolu bir maceraya atıl! Karakterler spatula çeviriyor, su büküyor, katanaları kesiyor ve çok daha fazlasını yapıyorlar. Her yaştan oyuncular için hazırlanan sürükleyici bir oyun deneyimi ile destansı savaşlara, dinamik ortamlara ve unutulmaz karakter anlarına hazır ol.
Bikini Bottomshire'dan Hayalet Bölgesine; her biri bulmacalar, sırlar, yan görevler ve harika sürprizlerle dolu, eğlenceli, yeniden tasarlanmış gelişmeler içeren ve Nickelodeon'dan ilham alan fantastik diyarları keşfet.
Her biri benzersiz mekanikler ve sürprizler içeren heyecan verici elebaşı savaşlarında Azula, Angelica ve Plankton gibi efsanevi düşmanlarla yüzleş ve unutulmaz bir final karşılaşmasına çık.
İster sıkı bir Nickelodeon hayranı ol ister fantastik bir RPG maceracısı, Nicktoons & The Dice of Destiny cazibe, yüksek tempolu eğlence ve macerayı unutulmaz bir görevde bir araya getiriyor.