Night Book
Tricked into reading an ancient book, Loralyn summons a demon into her home. Night Book is an interactive occult thriller movie, created in lockdown, from the publishers of The Complex, Five Dates and Maid of Sker.
Loralyn works the night shift remotely from her home, live interpreting video calls from English to French and back again. Currently pregnant, with a husband working far away and caring for her mentally ill father, she is desperately trying to keep her family together and safe – but who is she prepared to sacrifice to survive? The fiancé, the baby, her father or herself?